Kapcsolatfelvételi űrlap

Készüljünk együtt a Karácsonyra

Próbáltam várni december 1-ig, de nem bírok!!!:))  Az egyre nagyobb karácsonyi hangulatom miatt, nem 24 napon át, hanem egy hónapon keresztül, egészen karácsonyig próbálok minél több karácsonyi süti ötletet adni Nektek:)

Karácsonykor mindig bajban vagyok, hogy milyen sütiket csináljak. Az internet tele van mindenféle ötletekkel, nagyon nehéz választani. Tudom logikus döntés még egyet fórumot csinálni:), de pont az lenne a célom, hogy kizárólag olyan recepteket ajánljak, amelyek nagyon egyszerűek (akkor is meg lehessen csinálni őket, ha valaki először fog neki a sütésnek),  olcsó alapanyagból állnak, gyorsan elkészíthetőek, mégis nagyon szépek és biztos, hogy mindenki azonnal felfalja őket:). Természetesen kizárólag olyan recepteket hozok Nektek, amelyeket én már kipróbáltam, így minden apró tippet el tudok mondani hozzájuk, amit én a legtöbb receptből hiányolok.

Készülök Nektek "tipikus" karácsonyi sütikkel és olyanokkal is, amelyek első pillantásra talán nem tűnnek karácsonyiaknak, de tapasztalatom szerint nagyon praktikusak a nagy karácsonyi készülődések és evések között:) Plusz azt tapasztalom, hogy egyre többen szeretik új sütikkel, ötletekkel meglepni szeretteiket karácsonykor, nem csak a hagyományos féléket tálalni:)

Lesznek olyanok, amiket tavaly már megsütöttem és nagy sikere volt, de lesznek olyanok is, amelyeket én is most csinálok először:)

Azért (is) merek belevágni ebbe a "projektbe", mert idén életemben először (elvileg) nem a Mamival sütök karácsonyra. Azt mondta, hogy idén ő nem süt.  Ahogy lenni szokott ilyenkor van az,  hogy "csak" 5 félét fog sütni:) Természetesen lesz segítségem, de nekem kell kitalálni milyen sütik legyenek, miből mennyit csináljunk. Nagyon izgalmas:)

Már több receptet, illetve a hozzátartozó fényképet megcsináltam, habár  nagyon nehezen, de megálltam, hogy még ne mutassam meg:) De eddig bírtam, de most rögtön meg is mutatok egyet:)

Rögtön egy olyan ötlettel kezdek, ami nem tipikus karácsonyi süti, de azért ajánlom az ünnepekre, mert nagyon könnyű, egyáltalán nem tömény, ami szerintem karácsonykor nem elhanyagolható szempont:) Plusz olyan szépen lehet tálalni, kicsi, vagy akár nagy karácsonyi tálakban. (Én most jöttem rá, hogy nekem nincsenek ilyenem, de ezen igyekszem minél hamarabb változtatni:))



Szóval a "Készülj Ágiiiiiival a Karácsonyra" projektem első sütije a karácsonyi dekorba öltöztethető, tüskés tiramisu. Vállalom a teljes felelősséget, hogy mindenkinek ízleni és tetszeni fog:)

A receptet és elkészítési módot megtaláljátok egy korábbi bejegyzésemben, de a receptet ide is berakom:)

Annyi változtatást mondanék hozzá, hogy a krém a negyedét tegyétek át egy másik tálba. Fél zacskó zselatint készítsetek el a hátoldalon lévő leírás alapján (kb. 2 evőkanál hideg vízbe öntsétek bele a fél zacskót, várjátok meg, ameddig megduzzad, majd tegyétek be 20 másodpercre a mikróba). Ha teljesen homogén a zselatin, vagyis nincsenek már benne apró darabkák, hanem folyik az egész, akkor tegyetek hozzá egy kis hideg krémet, (ez nevezzük hő kiegyenlítésnek és ezért nem fog összeugrani a krém) keverjétek jól el, majd az egészet öntétek hozzá a krémhez (mármint ahhoz, amit különvettetek).

Végül töltsétek a masszát egy habzsákba, aminek sima a vége, majd tegyetek kis tüskéket a lerakott tiramisu tetejére.

Azért javaslom, hogy ne az egész masszához rakjatok zselatint, mert én személy szerint nem annyira szeretem a zselatint, de ahhoz, hogy a tüskék megálljanak, muszáj használni, különben el fog folyni.
Ha meg vannak a tüskék, akkor nincs is más dolgotok, mint meghinteni kakaóporral:)

Szerintem nagyon mutatós desszertet csináltunk és jól fog mutatni a karácsonyi asztalon:)


Jó karácsonyi készülődést:)

Ágiiiiii

Total comment

Author

Unknown

0   megjegyzés

Cancel Reply