Kapcsolatfelvételi űrlap

Csillag karácsonyfa

Azt vettem észre, hogy egyre népszerűbbek a csillagos karácsonyfa sütik. Mivel mindenhol látni ilyet, ezért nem is az ötletért mutatom meg Nektek, hanem inkább olyan olyan receptet ajánlanék hozzá, amivel biztos, hogy nem csak szép, hanem finom is lesz:)


A legtöbben mézeskalács masszából és tojáshabból csináljak. Szerintem ez jó megoldás, de nem biztos, hogy jó ízűen megeszi az ember, mert a tojáshab ilyen mennyiségben nem biztos, hogy finom. 

Ezt a receptet egyszer már megosztottam veletek, csak akkor télapó csizma formát ajánlottam. Ha nem gond, nem írom le megint, hanem csak belinkelem az előző bejegyzésemet: 


Ugyanezt kell csinálni, csak különböző méretű csillag alakú kiszúróra lesz szükségetek. Ugyanúgy kell kiszaggatni, ugyanúgy kell megsütni, ugyanúgy kell megcsinálni a krémet. 

A kihűlt, kész krémet sima fejű habzsákba töltjük és szép egyenletesen, kör alakban rányomjuk a csillagokra. Szerintem érdemes mindenképp így csinálni, mert a habzsáktól lesz egyenletesen a  fehér krémünk:)

Remélem tudjátok hasznosítani az ötletemet:) 

Jó sütizést!:) 

Ágiiiiii

Total comment

Author

Unknown

0   megjegyzés

Cancel Reply