Kapcsolatfelvételi űrlap

Fitness palacsinta

FINTESS PALACSINTA

Szerintem sokan vagytok hasonló helyzetben, mint én, hogy próbáltok oda figyelni a helyes táplálkozásra, de a reggelit nehéz megoldani. Túl könnyű befutni munka előtt a pékségbe és venni egy túrós táskát és gyorsan bekapni.

Te is próbálsz egészséges reggeliket készíteni magadnak, de már unod a tojást? Akkor mindenképp próbáld ki a fitness palacsintát!:) 


HOZZÁVALÓK 
(4 személyre)

4 banán 
8 tojás 
2 teáskanálkanál sütőpor vagy szódabikarbóna 

...és amit még tehetsz bele: 

zabkorpa 
gluténmentes liszt 
teljes kiőrlésű rozsliszt 
zabpehelyliszt 
bármilyen gyümölcs 

Sütéshez 
Kókuszzsír 

Tetejére 
cukormentes, magas kakaó tartalmú étcsokoládé 



ELKÉSZÍTÉSE: 

A hozzávalókat betesszük a turmixgépbe vagy botmixert is használhattok. Igazából villával is össze lehet törni, de én inkább mosogatok egy kicsit, de jobban szeretem, hogy ha nem darabos a kajám:) De ez teljesen rátok van bízva, ki hogy szereti:) 


Az alapreceptet bármivel kiegészíthetitek, amivel szeretnétek:) Mivel fitness palacsintáról van szó, mondjuk a nutellát most annyira nem ajánlom:) Én 3-4 kanál zabkorpát és 2 evőkanál teljes kiőrlésű rozslisztet tettem vele, mert ez volt kéznél:)

Az összekevert masszát kókuszzsírban néhány perc alatt aranybarnára sütjük. 
A tetejére csurgathatunk olvasztott, cukormentes, magas kakaótartalmú csokoládét és tetszőleges gyümölccsel tálalhatjuk:) Én ilyen csokit használtam:


...málnát és mandulát is tettem rá:) 



Remélem Nektek is ízleni fog:) 

Jó palacsintázást, 
Ágiiiiii 





Total comment

Author

Unknown

0   megjegyzés

Cancel Reply