Kapcsolatfelvételi űrlap

Húsvéti linzer karika


HÚSVÉTI LINZER KARIKA

Ha esetleg nem unjátok még a linzeres postjaimat gyorsan elmondom, hogyan tudok húsvéti linzer karikát csinálni.

A szűk családomban megszoktam, hogy kizárólag csokis sütit csinálhatok, mert azt szeretik. Ha olyat sütök, amiben nincs csoki vagy marcipán mindig húzzák a szájukat és duzzogva eszik megJ
De a tágabb családomban már nem mindenki ennyire édesszájú, például nagybátyámék kifejezettem jobban szeretik a csoki nélküli süteményeket. Biztos Ti is sokan vagyok így, ezért most kivételesen egy csoki mentes süti recepetet mutatok NektekJ


Elkészítjük a sárga linzert, az szokásos módon: http://agiiiiiikicsivilaga.blogspot.hu/2015/03/a-linzer-teszta-ezer-arca.html

Fogunk egy közepes nagyságú fánkszaggatót és az egész tésztánkat kiszaggatjuk. (A maradékot visszagyúrjuk, újra kinyújtjuk és azt is kiszaggatjuk, egészen addig ameddig el nem fogy a tészta)

Megint érdemes párba tenni őket a kiszaggatot köröket. A tetőnek szánt körökbe kicsi húsvéti formákat szaggatjuk. Szerintem nagyon jól mutat benne a kicsi tyúk, répa, tojás, kis virág vagy nyuszi forma. Nekem sajnos ezek kimaradtak és csak kis virág formát csináltam. Nem baj, majd legközelebbJ

Ha szeretiek a diót, akkor a tetejére szórhattok durvára vágott diót és megszórcukorral. A Nagymamám mindig így csinálja és mindenki imádja J



Mivel nagyobb formáról van szó, 170 fokon 6 perc alatt megsütjük, majd rácsra tesszük őket és hagyjuk hűlni őket.

A tetőket még az összeragasztás előtt megporcukrozzuk.
A töltést végezhetjük habzsákból vagy egyszerűen kanállal, tetszőleges lekvárral.  Bárhogy csináljuk a lényeg, hogy a lekvárt középre tegyünk, annyit, hogy ne folyjon ki a mintán.

És kész is vagyunk.
Ez a fajta linzert kicsit gyorsabban meg kell enni, mint az islert, de ez is jó pár napig eláll. Érdemes fedős dobozba tárolni, hogy a lekvár ne száradjon ki.

Jó sütizést, 
Ágiiiiii 

Total comment

Author

Unknown

0   megjegyzés

Cancel Reply